Odpowiedzi

2009-11-19T20:43:21+01:00
Pole elektrostatyczne opisuje wektor natężenia pola elektrycznego
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T20:44:42+01:00
O nie jest to samo ;)

Pole elektryczne – pole fizyczne, stan przestrzeni w której na ładunek elektryczny działa siła elektrostatyczna. Pole to opisuje się przez natężenie pola elektrycznego lub potencjał elektryczny.


Pole elektrostatyczne to przestrzeń wokół nieruchomych ładunków lub ciał naelektryzowanych, w której na ładunki elektryczne działają siły.
8 4 8