Odpowiedzi

2009-11-19T20:45:57+01:00
2.
100 %- 12 mm
x-2mm

x= 100% * 2mm / (i to ma być ułamek a na dole kreski ma być ) 12mm

x = 16 ⅔ %

1 4 1
2009-11-19T20:50:24+01:00
P=πr²
p=π(1cm)²
p=1cm²π
obw=2πr
obw=2π1
obw=2cmπ

p=π300m²
p=π90000m²
obw=2π300
obw=600mπ

p=π(2/3)²
p=1 1/3π
obw=2π2/3
obw=1 1/3

p=π10cm²
p=100cm²
obw=2π10cm
obw=10π
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T20:54:56+01:00
1)
a)r=1cm
P=πr²=π1cm²=1πcm²
l=2πr=2π1cm=2πcm
b)r=0,3km
P=π0,3km²=0,09πkm²
l=2π0,3km=0,6πkm
c)r=2/3mm
P=π2/3mm²=4/6πmm²
l=2π2/3mm=1 i 1/3πmm
d)r=2dm
P=π2dm²=4πdm²
l=2π2dm=4πdm

2)d1=12mm r1=6mm
P=π6cm²=36πcmm²
d2=2mm r2=1mm
P=π1mm(2)=1πmm²
36πmm/1πmm=1/36
1 5 1