Odpowiedzi

2009-11-19T22:28:38+01:00
8 * 15 = 120 - tyle jest worków cementu
8 + 2 = 10 - o dwóch pracowników więcej
120 : 10 = 12 - po tyle worków musiałby przenieść każdy pracownik.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T00:00:19+01:00
8X15=120-tyle worków przenieśli pracownicy
8+2=10 tylu by ich było, gdyby doszło 2osoby
120:10=12 po tyle worków musieliby przenieść

Odp. Gdyby było ich o 2 więcej to każdy z nich musiałby przenieść po 12 worków.
POZDRAWIAM :)