Odpowiedzi

2009-11-19T20:52:44+01:00
Wolniej porusza sie mars
z predkoscia 0.81x19.76=16.0056 km/s
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T20:54:52+01:00
19,76 km/s* 0,81= 16,056
19,76-16,056= 3,704
odp. wolniej porusza się mars o 3,704 km/s
Do matematyk 2012 raczej wątpię że to zadanie jest podchwytliwe bo jest z podstawówki
1 5 1
2009-11-19T21:03:39+01:00
Zadanie podchwitliwe (chyba) mars jest bliżej od słońca i jego okrążenie trwa krócej natomiast ziemia jest dalej (bardziej zadanie z geografii)