Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T21:00:21+01:00
1) Na ziemię należy przygotować grzyby suszone, dlatego kraje się świeże grzyby w paski, nawleka na sznurki i wiesza w suchym miejscu.

2) Pani Teresa zobaczyła go z wagonu,, gdy wychodził z budynku i naumyślnie stanęła w oknie.

3) Jadąc na grzyby, zabieram zawsze ze sobą kompas, który podarował mi dziadek, bym nie stracił orientacji w lesie.

4) Poszedłem do cioci, która wspaniale gotuje, ale tego dnia spaliła pieczeń, więc była bardzo zdenerwowana.

5) Poszliśmy do lasu, bo jesień była piękna, a grzyby obrodziły.

6) Gdy naprawiłem rower, pojechałem do babci, ponieważ była chora i nie wychodziła sama z domu.

7) Było bardzo wcześnie, gdy mnie obudził i po cichu poprosił, żebym wstał.

8) Pojechaliśmy do wujka, który kolekcjonuje znaczki i zbiera kartki pocztowe.

9) Gdy zjadłem kolację, poszedłem do kolegi, który mieszka na moim osiedlu i chodzi ze mną do szkoły.

10) Będąc na wycieczce w Krakowie, poszliśmy na Stary Rynek, który tętnił życiem, ponieważ odbywał się tam uroczysty koncert.
7 zdanie ale kto poprosił żebyś wstał ?
2009-11-19T21:01:32+01:00
Wczoraj dłużej posiedziałam nad matematyką i musiałam też przygotować się z fizyki, ponieważ jutro mam klasówki z tych przedmiotów.

Śnieg bez przerwy prószy za oknem i nie mam ochoty wychodzić do sklepu ani tym bardziej nie pójdę na spacer.

Cenimy takich ludzi, którzy potrafią delikatnie zwracać nam uwagę i nie są przemądrzali.

Jeśli pójdziecie do kina, nie zajmujcie dowolnych miejsc, ale siadajcie na tych, które wskazują wam zakupione bilety.

"Tymczasem następca tronu, dowiedziawszy się w drodze o sprawach swego sztabu, przysłał rozkaz, aby jak najprędzej zawrócono kobiety do miasta i przyśpieszon o pochód."

:))
2 4 2
2009-11-19T21:02:19+01:00
Mama poszła do sklepu, ponieważ chciała kupić bluzkę, która ma czerwone guziki.
Nie zdążyłam wsiąść do autobusu, bo rozmawiałam z koleżanką, której dawno nie widziałam.
Weszłam do księgarni, bo zauważyłam na wystawie książkę, którą chce kupić.
Agnieszka kochała Jacka, lubiła Ewelinę i nienawidziła Olgi.
Podlewałam kwiaty, gdy butelka pękła i woda się rozlała.
Kot wypił mleko, oblizał się i poszedł spać.
Ta ładna tunika którą uszyła moja mama ma kilka różowych guzików, które są bardzo duże.
W jednej z wersji Edyp z Koryntu podbił Teby , został królem , poślubił Jokastę, kapłankę Hery i oznajmił , że odtąd królestwo będzie przekazywane z ojca na syna.
Hera była zła na Atamasa , ponieważ pomagał Ino ukrywać młodziutkiego Dionizosa , który był nieślubnym synem Zeusa i jej siostry Semele, a teraz przebywał w pałacu w przebraniu dziewczynki.
Jadłam obiad, piłam herbatę i rozmawiałam z mamą.
Gotowałam obiad, który się przypalił, kiedy zadzwoniła do mnie ciocia.

myślę, że wystarczy ;))
mam nadzieje, że pomogłam ;***
1 5 1