Odpowiedzi

2009-11-19T20:52:54+01:00
Możecie wybrać się na kilka dni na mazury :)
warto mieć fajne wspomnienia z końca gimnazjum :)
albo w góry :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T20:54:21+01:00
;))
Co prawda chodzę do 2 klasy, za udaną i baaaardzo fajną wycieczkę była ona na starówkę albo poprostu na spacer. Możecie zabrać aparaty a z zrobionych zdjęć sporządzić album i dać go każdemu - na zakończenie szkoły. Moim zdaniem to bardzo fajna wycieczka będzie ;))

pozdrawiam :D
2009-11-19T20:55:36+01:00
Mikołajki? To może prezenty (oczywiście też dla wychowawcy)
losujecie karteczki dla kogo kupujecie prezent i wyjdzie jak dobrze znacie drugą osobę oraz jakie macie poczucie humoru xD
A na wycieczke może na basen luba na kręgielnie a z takich krajoznawczych polecam Kraków. Pozdrawiam olcio96