Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T20:55:30+01:00
Telefon komórkoey jest w kształcie prostokąta. ma 12 przycisków pod głownymi przyciskami. nowe telefony maja aparat oraz karte pamieci.
5 1 5
2009-11-19T20:55:49+01:00
Opinie i porady dotyczące konkretnych modeli telefonów komórkowych, wszystkie parametry i opisy wraz z porównaniem poszczególnych modeli. Prezentujemy nowości rynkowe i współczesne telefony, które są już tak zaawansowane technologicznie, że umożliwiają uruchomienie na niektórych modelach systemów operacyjnych. Najdokładniejsze opis telefonów komórkowych.
31 4 31
2009-11-19T20:57:01+01:00
Plan:
-przedstaw telefon, np. model, marka
-opis ogólny, np. jakie ma funkcje, kolor obudowy, zastosowanie funkcji telefonu na codzień
-twoja opinia o telefonie
5 5 5