Odpowiedzi

2009-11-19T20:58:33+01:00
Rozmnażanie płciowe jest korzystne przy zmiennych warunkach środowiskowych, bo gdy pojawi się np nowy wirus to wtedy populacja będąc zróżnicowana nie wymrze cała

bezpłciowe jest korzystne przy stałych warunkach środowiskowych, gdy potrzebna jest duża szybkość rozmnażania
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T21:33:50+01:00
Rozmnażanie bezpłciowe jest korzystne wtedy
-dużo pokarmu
-odpowiednie warunki klimatyczne
rozmnażanie bezpłciowe jest korzysne wtedy gdy są dobre warunki klimatyczne aby osobniki potomne mogły wykorzystać tą sytuację i dać dużo potomstwa gdy nadejdą gorsze warunki te osobniki zaczną się rozmnażać płciowo aby zacżął nastepować postep genetyczny
rozmnażanie płciowe
-trzeba sie przystosować (zmienność genetyczna)
-mało pożywienia
-trafiaja sie osobniki wyżej na drabinie ewolucyjnej lepiej przystosowane do życia
1 3 1