W pewnej szkole przeprowadzono ankietę: Czy wolałabyś być sławnym sportowcem, czy sławnym muzykiem? Sportowcem wolałoby być 47% pytanych osób, a 2/5 wybrałoby karierę muzyka. Ile procent ankietowanych nie podało żadnej definicji?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T20:59:25+01:00
2/5 to to samo co 40%
100% -47%- 40%= 13%

Odp: 13% ankietowanych nie podało żadnej definicji.
2009-11-19T21:00:39+01:00
100%-47%=53%
2/5= 40/100
53%-40=13%

Odp.;13% nie podało żadnej deninicji

chyba ;PP
2009-11-19T21:11:59+01:00
Sportowcem chce byc=47 % uczniow
muzykiem 2/5= 4/10=40/100=40% uczniow
40+47=87 %
100-87=13
Odp:Nie zagłosowało 13 % uczniow