Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T21:02:04+01:00
Leczenie zależy od przyczyny wywołującej, najczęściej jest objawowe. Przy ostrym nieżycie stosuje się krople, które zmniejszają obrzęk błony śluzowej nosa poprzez obkurczanie drobnych naczyń krwionośnych: ksylometazolina, oksymetazolina, nafazolina. Leki z tej grupy są dostępne również w postaci tabletek o przedłużonym uwalnianiu . Bez dodatkowych wskazań od lekarza, leków tych nie powinno się stosować dłużej niż 3-4 dni, gdyż mogą prowadzić do tzw. wtórnego nieżytu nosa opornego na leczenie . Przy nieżycie nosa pomocne są środki powszechnie stosowane w leczeniu przeziębienia, które podwyższają odporność organizmu: w szczególności witamina C oraz cynk. Krótkotrwale pomaga również tabaka, jednak ze względu na właściwość uzależniania nie jest zalecana.
2009-11-19T21:04:00+01:00
Leczenie zależy od przyczyny wywołującej, najczęściej jest objawowe. Przy ostrym nieżycie stosuje się krople, które zmniejszają obrzęk błony śluzowej nosa poprzez obkurczanie drobnych naczyń krwionośnych: ksylometazolina, oksymetazolina, nafazolina. Przy nieżycie nosa pomocne są środki powszechnie stosowane w leczeniu przeziębienia, które podwyższają odporność organizmu: w szczególności witamina C oraz cynk.
2009-11-19T21:03:59+01:00
Niezrzyt nosa to poprostu katar jest na to duużo sposobów.. np.. ciepła chertbata...