Odpowiedzi

2009-11-19T21:11:45+01:00
Aglomeracja monocentryczna składa się z jednego głównego miasta i wielu mniejszych, a aglomeracje policentryczną tworzy wiele miast.
17 4 17
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T21:17:26+01:00
Aglomeracja monocentryczna – duże skupisko ludności, w którego centrum znajduje się ośrodek miejski, a naokoło są przyrośnięte miasta satelitarne oraz zurbanizowane wsie.
Aglomeracja policentryczna- miasta sąsiadujące ze soba.
19 2 19