Zdania przetłumaczyć na j.polski!!:
1.Ist hier ein Pfatz frei?
2.Kónnen(z kreskami o) wir die Karte bekommen?
3.Bringen Sie uns bitte die Speisekarte!
4.Was kónnen(o z dwom kreskami)Sie uns empfehlen?
5.Bringen Sie uns(mir) bitte die Rechnung!
6.Alles war sehr lecker uns gut geschmeckt.
7.Da in der Ecke ist frei.
8.Nehmen Sie bitte Platz!
9.Was wunschen(z kreskami u)Sie bitte?
10.Was bestellen Sie?
11.Móchten(o z dwoma kreskami)Sie etwas bestellen?
12.Wollen Sie etwas trinken?
13.Vielleicht nehmen Sie...
14.(Zahlen Sie) zusammen oder getrennt?
15.Das macht (zusammen)...
16.Hat`s geschmeckt?


Bardzo proszę o przetłumaczenie!Potrzebne na jutro...!Z góry dziękuję

2

Odpowiedzi

2009-11-19T21:09:54+01:00
1.Czy tutaj miejsce jest wolne?
2.Możemy otrzymać bilet?
3.Dajcie nam menu ( nie jest pewna)
4.Co możemy sobie życzyć?
5.Dajcie nam rachunek!
6.Wszystko było pyszne i dobrze smakowało.
7.Tam w kącie jest wolne
8.Weźcie proszę miejsce!
9.Czego sobie zyczycie?
10.Co państwo zamawiacie?
11.cZy chcą państwo coś zamówić ?
12.Chcecie coś pić?
13.Może weźmimy...
14.Płacą państwo razem czy osobno?
15.To wynosi razem..
16.Smakowało ?
:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T21:20:36+01:00
1.Jest tutaj miejsce wolne?
2.Czy Możemy otrzymać bilet?
3.Możemy prosić o menu?
4.Co państwo sobie życzą?
5.Proszę o nam rachunek!
6.Wszystko było pyszne i dobrze smakowało.
7.Tam w kącie jest wolne!
8.Weźcie proszę miejsce!
9.Co państwo sobie życzycią?
10.Co państwo zamawiacie?
11.Czy chcą państwo coś zamówić ?
12.Chcą państwo coś pić?
13.Może weźmiemy...?
14.Płacą państwo razem czy osobno?
15.To wynosi razem..
16.Smakowało?

Proszę:)Myślę że pomogłam!:)
2 5 2