Daje punktów tyle ile mam ...
Potrzebuje pomocy, jestem zagrożony z j.polskiego, ponieważ olewałem sprawę...
Teraz potrzebuje pomocy ponieważ nie mam zbyt wiele czasu.
Muszę napisać zaległy wiersz na temat "Według swoich"
Chodzi w tym o to...
Jak się czuje wg. swoich przyjaciół, etc.
Nie musi posiadać rymów.
Proszę o pomoc...

2

Odpowiedzi

2009-11-19T21:10:50+01:00
"Według swoich"

Bunt.Duma.Uprzedzenie ?
Nie , składam zażalenie.
Euforycznie, pozytywnie ...
..niewykonalnie .

Niegrzecznie..
.. tak, bezsprzecznie.

Miło,przyjaźnie ...
czy aby na pewno wyraźnie ?

Złość-wzrasta.
Niemile .

Dobro- czy aby na pewno maleje ?




2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T21:14:50+01:00
'Według swoich"

Moi przyjaciele, bez was nie ma mnie.
Kiedy was nie ma, to jakby w moim życiu zabrakło muzyki.
Kiedy was nie ma, świat mnie przeraża.
Bez was boje się, że przeminę.
Kiedy was nie ma, to jakby ziemia chciała rozstać się ze słońcem.
Kiedy was nie ma, dość mam wszystkiego - chcę odejść.
Kiedy was nie ma, to dosyć mam wszystkiego
I chcę stąd na zawsze odejść.

może być tak?
2 4 2