Odpowiedzi

2009-11-19T21:07:45+01:00
Zapisz liczby przeciwne do liczb :
a) a - (-a
b) -n - (n)
c) b-2c - (-b+2c)
d) x√2-7 - ( -x√2-7)
zapisz odwrotności liczby
a) x - 1/x
b)p√2 - √2/p
c)3a-2b a/3-b/2
2 3 2
2009-11-19T21:09:20+01:00
Liczby przeciwne do liczb :
a) a = -a
b) -n = n
c) b-2c =-b+2c
d) x√2-7 = -x√2+7

Odwrotności liczby :
a) x = 1/x
b) p√2 = p/√2
c) 3a-2b = 3/a-2/b
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T21:13:06+01:00
A) a przeciwna -a
b) -n przeciwna n
c) b-2c przeciwna -b+2c
d) x√2-7 przeciwna -x√2-7

Odwrotności liczb

a)x odwrotnosc 1/x
b) p√2 odwrotnosc √2/2p
c) 3a-2b odwrotnosc 1/3a-2b
2 5 2