Odpowiedzi

2009-11-19T21:06:52+01:00
Biega o to, że 2 do kwadratu czyli 4 pomnożone przez 3 do kwadratu czyli 9 = 36, czyli tyle co 6 do kwadratu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T21:07:05+01:00
Chodzi o to ze jak mamy te same wykladniki ( w tym przykladzie kwadraty) to podstawy (w tym przypadku 2 i 3) trzeba pomnozyc :) czyli 2²*3²=6² :)
2009-11-19T21:09:13+01:00
2²*3²=6²
4*9=36
36=36

Chodzi o to, że przy mnożeniu liczb o tej samej potędze mnożymy podstawy by ułatwić sobie liczenie