Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T21:13:40+01:00
X-2y=4
x+3=2y

x=4+2y
4+2y+3=2y
7=0

SPRZECZNOŚĆ



Pozdrawiam! :)
1 5 1
2009-11-19T21:14:34+01:00
X-2y=4
x-2y=-3( minus trzy)

W obu działaniach jest x-2y, a to samo działanie nie może dac dwoch róznych wyników, więc układ jest sprzeczny :)
1 5 1
2009-11-19T21:17:07+01:00
X-2y=4
x+3=2y

x=4+2y
x+3=2y

x=4+2y
4+2y+3=2y

x=4+2y
2y-2y=-7

x=4+2y
0=-7
1 5 1