Odpowiedzi

2009-11-19T21:19:32+01:00
(-0 ,6) + 2 3/8 + ( - 7 5/8 ) + (- 1/2) + 0 = -127/20=-6 i 7/20
2009-11-19T21:24:00+01:00
(-0 ,6) + 2 3/8 + ( - 7 5/8 ) + (- 1/2) + 0 =(-0 ,6) + 19/8 + ( -61/8 ) + (- 1/2) + 0 = -0 ,6 + 2,38 + ( - 7,63) + (-1,5) + 0 = -0 ,6 + 2,38 - 7,63 -1,5 + 0 = -7,35
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T21:31:46+01:00
(-0,6) + 2⅜ + ( - 7⅝) + (-½) + 0 = -0,6-5 2/8-½ = -0,6-5,25-0,5 =
-6,35

Więc wynik -6,35