Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T21:30:37+01:00
choroby- rzęsistek pochwowy, toksoplazmoza, malaria, śpiączka afrykańska.
Jeśli chodzi o niektóre z tych chorób, to należy dbać o higienę, konsultować się z lekarzem ginekologiem. Malaria(zarodziec malaryczny) to choroba przenoszona przez komary a śpiączka afrykańska (świdrowiec gambijski) przez muchy tse-tse i w naszej strefie klimatycznej nie występują
13 4 13
2009-11-19T21:51:37+01:00
Protisty wywołują takie choroby jak : malaria, czerwonka pełzakowata.
Leczenie : są to zróżnicowane leki, antybiotyki. xDD
8 3 8
  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T23:36:09+01:00
U zwierząt uszkadzając śledzionę, wątrobę i niszcząc erytrocyty powodują różne rodzaje zimnicy a u człowieka śpiączka,żółtaczki i czerwonke.Wcześnie rozpoczniemy leczenie, choroba jest całkowicie uleczalna.Zapobieganie ogólnie to przede wszystkim higiena osobista, unikanie spożywania wody niewiadomego pochodzenia, która może być zanieczyszczona Giardią lambdią oraz między innymi dokładne mycie przed spożyciem owoców i warzyw.

5 3 5