Odpowiedzi

2009-11-19T21:28:19+01:00
Rozwizanie... po tym co napisaleas zrob równa sie i pisz w licziku pierwiastek z pięciu razy pierwiastek trzeciego stopnia ze 125 razy 5 do potegi drugiej, przepisz mianownik dalej równa sie, w liczniku pierwistek z 5 razy 5 razy 25(piatka i 25 sie skraca) zostaje jeden razy 5 przpisz mianownik, dalej równa sie w liczniku pozostaje 5 pierwistkow z pieciu a w mianowniku 12 i jedna druga.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T22:23:05+01:00
5 do potegi 1/2 * 5 do potegi 1 *5 do potegi 2
25-1/2

= 5 do potegi 3 i 1/2
przez 5 do potegi 2

= 5 do potegi 1 i 1/2