Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T21:33:48+01:00
-Zapal sobie...
-Nie dzięki ziomuś. Ja nie jaram. Nie będę się chował w bramach, dla takiej lipy...

-Chcesz macha?
-Nie dzięki ziomuś. Lepiej być trzeźwym, jak policja przyjdzie.

-Spróbuj sobie tego cukierka... Niezła faza będzie...
-Nie dzięki mistrzu, ale nie chce... Nie biorę słodyczy od nieznajomych:D(jak się zaśmiejesz, to nawet znajomy weźmie to za żart i zacznie się śmiać z Tobą)

-Ciągnij łyka!
-Dzięki Ci wielkie, ale nie... Już raz miałem przypał w domu...

-Chcesz lolka?
-Nie... THX to nie są prawdziwe dragi... Nie zamierzam się chować po kątach dla podróby...

-To jak? Piwko?
-Nie, dzięki... Ja nie lubię:D WOLE COLE:D

-To jak? Idziesz na flaszke?
-Jak stawiasz, to ide:D(mało kto chce stawiać)
__________________________________________________________
Liczę na status najlepszego rozwiązania.
8 2 8
2009-11-19T21:34:58+01:00
1) nie mam czasu
2) nie mam zamiaru się truć
3) przeszkadza mi ten zapach (np dymu nikotynowego)
4) nie dzięki, będzie więcej dla was
5) nie mam ochoty
6) mam zapalić? może ty spróbujesz rzucić :)
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T21:38:16+01:00
`Cześć widzę , że masz ochotę na jakiegoś słodycza . Co byś powiedziała gdybym dał Ci lizaczka , jaki lubisz smak .?
-Nie dziękuję od nieznajomych nie biorę .

Masz ochotę na colę ? Proszę weź jak chcesz się napić , ja nie chce mam swoją .
-Pan wybaczy ,ale Pana nie znam i nie wezmę tego . !

Masz ochotę zapalić ? mmmmm smakuję jak lody waniliowe spróbuj . !
Nie palę ! i nie mam zamiaru !

Witaj chcesz może cukierka ? weś cały woreczek ja nie przepadam za słodyczami , kupiłem dla córki , ale ona też nie chce .
Nie dzięki , też nie lubię !

Dzień dobry ślicznotko widzę ,że jesteś zmęczona może Cię pod wieść ? Przy okazji dam Ci kanapkę jak jesteś głodna .
-po pierwsze nie jestem zmęczona i mam nie daleko do domu , a po drugie nie jestem głodna ! .

Cześć wiesz może gdzie jest jakiś sklep ?
-tak tu zaraz za rogiem .
-o dziękuję ! może masz ochotę na Cukierka w ramach podziękowań ?.
Nie! nie lubie cukierków i daj Pan mi spokój nie wezmę ich !
nie jasno się wyraziłam ?



4 4 4