Odpowiedzi

2009-11-19T21:34:09+01:00
Obwód=2pir
a) 50 cm
2pir=50/:pi
2r=15,92 cm tyle wynosi średnica
b) 1m
2pir=1m/:pi
2r=0,32m=32cm
c) 4m
2pir=4/:pi
2r=1,27m
11 4 11
2009-11-19T21:35:11+01:00
O=2πr
O=50cm
r=50:2π=25:3=8.3
2r=Ś
Ś=średnica
Ś=16.6cm

O=1m
r=1:2π=0.166
Ś=0.32m

O=4m
r=4:2π=0.66
Ś=1.22
wyniki w przybliżeniu ponieważ za πzostało przyjęte 3
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T03:25:23+01:00
A) )O = 50 cm

O = πd = 50 cm
d = 50: π

b)O = 1m
O = πd = 1m
d = 1:π

c) 4m
O = πd =4m
d = 4:π
5 3 5