Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T21:37:00+01:00
77 * 80 - 75 * 80 = 6160-6000=160
59 * 98 + 59 * 2=5782+118=5900
666 * 3 + 666 * 5 + 666 * 2 =1998+3330+1332=6660
79 * 29 - 79 * 27 = 2291-2133=158
Proszę : )
1 5 1
2009-11-19T21:37:15+01:00
77 * 80 - 75 * 80 =6160-6000=160
59 * 98 + 59 * 2=5782+118=5900
666 * 3 + 666 * 5 + 666 * 2 =1998+3330+1332=6660
79 * 29 - 79 * 27 = 2291-2133=158
1 5 1
2009-11-19T21:38:56+01:00