Odpowiedzi

2009-11-19T21:41:00+01:00
Życie-egzamin surowy.
Jednorazowy.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T22:18:25+01:00
"Na szkołę"

Szkoło skarbnico mądrości,
czy nie masz nad nami litości.
Dość często do ciebie przychodzimy,
a o wagarach wcale nie myślimy.
Gdy tylko oczy swe otwieramy
zaraz do ciebie przybiegamy,
a gdy się czasami spóźniamy,
uwagę od nauczyciela mamy
wtedy on nas namiętnie odpytuje,
a uczeń dostaje dwóje
a mama z tatą się bulwersuje,
że aż mnie serce kuje.
Lecz każdy uczeń ma swą rację,
gdyż czeka na wakacje.

mojego autorstwa w 1gim na lekcje polskiego
2 5 2
2009-11-20T00:04:22+01:00
Jeśli nie ściągasz jak sugerujesz,czemu do ściągawki wzrok kierujesz.
1 5 1