Odpowiedzi

2009-11-19T21:36:05+01:00
Chodzę do kościoła co niedzielę w święta itp. gdyz pochodze z rodziny katolickiej, chodzenie do kosciola w mojej rodzinie to tradycja i chce ja kontynuowac
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T22:00:56+01:00
Kościół to wspólnota ludzi wierzących. Odpowiedzialnością katolika jest modlić się, pogłębiać wiarę i robić wszystko by być blisko Pana Boga. Ludzie czasem wątpią, że Bóg naprawdę jest, naszym zadaniem jest naprowadzać tych ludzi na dobrą drogę, by uwierzyli w pełni w to, iż Pan Bóg naprawdę jest, kocha nas.
1 1 1