Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T21:47:48+01:00
Posiadanie dużej ilości istoty międzykomórkowej a w niej licznych włókien białkowych oraz posiadanie licznych komórek z wypustkami, co jest cechą charakterystyczną tkanek łącznych.
Krew i limfa są tkankami łącznymi płynnymi ponieważ w danej obiętości jest więcej istoty komórkowej(osocze) niż samych komórek (proporcja 46%-komórki, 54% - osocze)
4 3 4
2009-11-19T21:54:19+01:00
Krew i limfa jak każdy rodzaj tkanki łącznej składają się z substancji międzykomórkowej oraz elementów morfotycznych. ponadtdo posiada włókna białkowe oraz wypustki.
3 4 3