Odpowiedzi

2009-11-19T21:53:29+01:00
Z krOtszym 50 stopni a dłuzszym 40
2 2 2
2009-11-19T21:58:52+01:00
Z krótszym bokiem kąt ostry (65stopni) z dłuższym też kąt ostry (45 stopni). Mam nadzieję, że pomogłem i otrzymam nagrodę :) Pozdro.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T22:11:31+01:00
1) Przecinające się przekątne tworzą 4 równoboczne trójkąty.
2) Jeśli kąt a=80st., to kąt b=100st..
3) Kąty u podstawy trójkąta równobocznego są równe, więc wynoszą (180-80)/2=50 i (180-100)/2=40.

Odp.: Przekątna prostokąta z dłuższym bokiem tworzy kąt 40 st., a z krótszym 50st.
3 4 3