1.Wymień problemy z którymi wiąże się ajczęsciej konflikt pokoleń.
2.Wyjaśnij jak w artykule został oceniony spór miedzy przedstawicielami różnych pokoleń.
3.Odpowiedz jaką wartość dostrzega autor tekstu w opisanym zjawisku.

Plis jak najszybciej
jezeli chodzi o zad 2 i 3 to jest pdr do wosu "Dziś i jutro"1 klasa!
jak ktos ma to niech zrobi bo sa do tekstu pytania jak nie to tylko 1:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T11:28:47+01:00
Miałam to na WOSIE tak więc :
1.Konflikt pokoleń wiąże się z trudnym dogadaniem nastolatków z dorosłymi.My (nastolaki ;d) słuchamy inej muzyki,nasze zainteresowania są różne.Są oni w pewnien sposób mądrzejsi od nas i starają się nas ochornić przed różnymi niebzpieczeństwami, czego my jak narazie nie widzimy.
2.Spór w artykule jest przedstawiony dość pozytywnie. (tak ja to widze i nie mam wyjaśnienia ;/ )
3.Wyjaśnia on, że dowiadując się czegoś od "starszych", trzeba wyrabiać sobie własne zdanie.

Powinno być dobrze. :)
18 4 18
2009-11-20T17:08:13+01:00
Z 2 i 3 to ci nie pomogę.. no ale z 1 jak najbardziej :)

Konflikt pokoleń wiąże się najczęściej z odmiennymi poglądami, np.
- Twojej mamię podoba się muzyka załużmy Lady Pank, a tobie załużmy muzyka Avril Lavinge. Ty słysząc ulubioną muzykę twojej mamy zatykasz uszy i mówisz, żeby to wyłączyła. To samo dzieje się w drugą stronę..
- Twoja babcia zamówi : a za moich czasów, to.. A ty w tym czasie usypiasz. Już przecież nie jesteśmy w tamtych czasach! Wściekasz się, bo nie lubisz jak ktoś Cię do kogoś porównuje..
5 2 5