Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T21:55:21+01:00
Pomidor jest rośliną okrytonasienną, ponieważ jego nasiona (pestki), są "ukryte" pod miąszem (oraz skórką).
2009-11-19T21:57:38+01:00
Są okrytonasienne, bo nasiona są w owocu (w pomidorze) i są takie białe jątka/ pestki są ukryte w miąszu i w środku jest to z czego powstaje roślina.
2009-11-19T21:57:41+01:00
Pomidor jest rośliną okrytonasienną , już mówie dlaczego ponieważ:jego nasiona są okryte miękką skórką.