Odpowiedzi

2009-11-19T21:55:54+01:00
A) o promieniu 10 cm
obwód=2pir
ob.=2razy3,14razy10=62,80cm
b) o promieniu 0.6 m
ob.=2razy3,14razy0,6=3,77m
c) o średnicy 4 cm czyli to jest 2r
ob.=4razy3,14=12,56cm
d) o średnicy 2.8 dm
ob.=2,8 razy3,14=8,79 dm
ja przyjęłam jedno przybliżenie pi możesz sobie przyjąć jakie chcesz tylko pomnóż jeszcze raz ale końcowe wyniki powinny wyjść podobne
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T21:59:09+01:00
A) o promieniu 10 cm
b) o promieniu 0.6 m=60cm
c) o średnicy 4 cm
d) o średnicy 2.8 dm=28cm

ob=2*pi*r
pi1=3,14
pi2=3,1415
pi3=3,14159
pi4=3,1415926

a) ob1=2*pi1*r
ob1=2*3,14*10=62,80cm
b) ob2=2*pi2*2
ob2=2*3,1415*60=376,98cm
c) ob3=2*pi3*r
ob3=2*3,14159*4
ob3=25,13cm
d) ob4=2*pi4*r
ob4=2*3,1415926*28
ob4=175,93cm

sprawdź jeszcze raz obliczenia
to tyle
2009-11-19T22:00:17+01:00
A) P=π *(10cm)do kwadratu)
P=100π cm kwadratowych
P=314cm kwadrwtowych
b)P=π (o,6m)do kwadratu
P=0,36π m kwadratowego
p=1,13 m kwadratowego
c) P=π *(4cm)do kwadratu)/4
P=4π cm kwadratowych
d) P=π * (2,8dm)do kwadratu/4
P=1,96π dm kwadratowego