Ania narysowała prostą a potem prostopadłą do niej prostą b ,następnie prostą c prostopadłą do prostej b itp. w ten sposób narysowała jedenaście prostych :a,b,c,...,j,k
a CZY prosta b jest prostopadła do prostej k ?
b Czy prosta e jest równoległa do prostej j ?
c Ile prostych prostopadłych do prostej g narysowała ania ?

3

Odpowiedzi

2009-11-19T21:54:23+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T21:55:42+01:00
Ania narysowała prostą a potem prostopadłą do niej prostą b ,następnie prostą c prostopadłą do prostej b itp. w ten sposób narysowała jedenaście prostych :a,b,c,...,j,k
a CZY prosta b jest prostopadła do prostej k ?
b Czy prosta e jest równoległa do prostej j ?
c Ile prostych prostopadłych do prostej g narysowała ania ?

nieparzysta z kolei będzie równoległa do a , a parzysta będzie do niej prostopadła

a)tak
b)nie
c)5 prostych
5 3 5
  • x11
  • Początkujący
2009-11-19T21:57:36+01:00