Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T21:52:55+01:00
P=1,44 π dm²
P=πr²
l=?
1,44 π dm²=π r²
1,44dm²=r²
r=1,2dm
l=2πr
l=2π 1,2
l=2,4π
2 5 2
2009-11-19T21:53:30+01:00
Pole koła = pi * r²
1,44 πdm² = π *r²
1,44 dm²=r²
r= 1,2 dm
OB = 2πr = 2*π*1,2dm = 2,4πdm
2009-11-19T21:57:01+01:00
Pole koła: π*r²
π*r² = 1,44π dm²
r² = 1,44dm
r = √1,44dm
r=1,2dm

Obwód okręgu:
2πr

2 * 1,2dm = 2,4π dm = 7,53984dm (dla π=3,1416)

Pozdrawiam ;)