1.Jaka część Ziemi jest obecni wykorzystywana rolniczo.

2. Wyjaśnij jakie czynniki decydują o strefowym układzie roślinności Ziemi.

3. Wyjasnij dlaczego strefy klimatyczne układają się równoleznikowo i występują symetrycznie względem równika.

2

Odpowiedzi

2009-05-15T17:51:41+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-05-15T18:03:20+02:00
2. czynniki decydujące o roślinności ziemi:
-śrenie temperatury
-roczne opady
- wilgotnosc powiertza
Najwiecej roslinności znajduje sie w lasach równikowych leżace pomiedzy zwrotnikami Raka i Koziorożca.nie występuja tam pory roku dlatego roślinnośc rozwija sie bujnie przez cały rok.
1 5 1