Odpowiedzi

2009-11-19T21:54:33+01:00
1. po pierwsze dzieki nasiona moga przetrwac i ''robia'' nowe rosliny
2.przyciagaja ptaki, ktore roznosza nasiona
3. wiecej chyba nie ma... :(
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T22:14:20+01:00
-zwiększa też plonowanie
-zmianiają środowisko
-łatwo rozprzestrzeniać w różnych środowiskach
-nasiona zyskują większą powierzchnię
-zachowanie gatunków danej rośliny
-szybko i masowo opanowują nowe siedliska - poręby, rowy przydrożne, pogorzeliska
19 4 19