Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T22:07:08+01:00
SIV=14m

sI/sIV=1/7
droga przebyta w kolejnych sekundach ruchu ma się do siebie tak jak kolejne liczby nieparzyste

sIV=7sI
po przekształceniu wychodzi,że
sI=sIV/7
sI=14/7
sI=2m

sI=at^2/2
po przekształceniu
a=2s/t^2
a=2*2/1^2
a=4m/s^2

s5=at^2/2
s5=4^2*5^2/2
s5=50m
1 5 1
2009-11-19T22:10:03+01:00
(a*5²)/2 - (a*4²)/2 = 14
9a = 28
a = 3, (11)

s= [3,(11) * 5² ]/2
s = 38,(8) m

Odp: Przyspieszenie wynosi 3,11 m/s² droga po 5 s ruchu wyniosła 38,(8) m.

1 5 1