Odpowiedzi

2009-11-19T21:57:32+01:00
Rybę zje i nie będzie miał więcej do jedzenia nic, natomiast wędka zapewni mu możliwość ponownego zjedzenia ryby gdyż może ryby przecież złowić
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T21:57:50+01:00
Chodzi o to, ze gdy nakarmisz glodnem,ego to ansycisz go jeden raz, ale on potem odejdzie i nie po pewnym czasie znw bedzie glodowal, jednak jezeli dasz mu narzedzie dzieki ktoremu moze sam zdobywac dla siebie pozywienie( tu wędka) to bedzie on w stanie zaspokojac swoj glod za akzdym arzem gdy go najdzie, a nie liczyc na "laske" innych ludzi.
2 4 2
2009-11-19T21:58:34+01:00
Ja rozumiem to tak że głodnemu lepiej dać wędkę se złowi rybę kiedy będzie chciał, a jak da mu się rybę to będzie miał tylko jedną rybę
1 1 1