Odpowiedzi

2009-11-19T21:56:36+01:00
Taio Cruz - Break your Heart + Lyrics (2009)
;]]]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T21:56:41+01:00
2009-11-19T21:59:07+01:00
Pogodno - Piosenka o śmiesznym tytule .
Toples - Plastikowa biedronko .

Śmieszne teledyski :

Zuzia lalka nie duża : http://www.youtube.com/watch?v=c-211nhAnYw

Jestem Hardcorem : http://www.youtube.com/watch?v=EGSmH_qbfck

Łańcuszek śmiechu skype : http://www.youtube.com/watch?v=2z4bBWRny8A

Myślę , że to ci poprawi humorek ; ]