Proszę o napisanie pytań to tego fragmentu wiersza

Czemu ty się, zła godzino
z niepotrzebnym mieszam lekiem?
Jesteś- a więc musisz minąć
Miniesz- a więc to jest piękne

do tego wiersza potrzebuje z 2 pytania jakie można zadać

proszę o pomoc jak najszybciej:)
Dzięki z góry :*

3

Odpowiedzi

2009-11-19T22:00:55+01:00
1.Co robi "zła godzina"?
2.Co raduje, zadowala osobę mówiącą w wierszu?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T22:02:05+01:00
1. Dlaczego musisz minąć skoro jesteś?
2.Dlaczego to, że miniesz jest piękne?

Mam nadzieję, że pomogłem i otrzymam nagrodę...
Pozdrawiam :)
2009-11-19T22:14:14+01:00
1.Dlaczego ten lęk w tym fragmencie jest niepotrzebny?co to za lęk?
2.Czy lęk jest nam potrzebny?Czy pięknie jest gdy on mija?