Odpowiedzi

2009-11-19T22:03:23+01:00
Dziękuję ci lisie za to że pomogłeś mi przejrzeć na oczy. zrozumi9ałam swoj życiowy błąd i to kim byłam a kim powinnam być. moja zarozumiałość i pycha nie pozwoliły mi ukazać prawdziwej siebie i mojego wnętrza.ale ty pokzałeś że prawdziwe oblicze jest najważniejsze,dziekuje.
53 2 53
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T22:05:19+01:00
Drogi Lisie, dziękuję Ci, za to, co uzmysłowiłeś Małemu Księciu. Dzięki Tobie dotarło do niego, że najważniejszą wartością w naszym życiu jest przyjaźń i miłość. To Ty sprawiłeś, że zrozumiał, iż mnie kocha i poczuł się za mnie odpowiedzialny. Wiem, zrobiłeś to nieświadomie, ale zmieniłeś go i to na lepsze.
76 4 76