Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T22:07:17+01:00
12% - 189
100% - x

12x=18900 /12
x=1575

1575-189 = 1386

Obecna pensja wynosi 1386 zł.
2009-11-19T22:07:52+01:00
189 zł to 12%
x to 100%
x=189x100:12=1575 tyle wynosiła pensja przed obniżką
1575-189=1386 nowe wynagrodzenie pana Adama
2009-11-19T22:09:06+01:00
12%-189zł
1%-15,75zł
100%-1575zł to pensja dotychczasowa
1575zł-189zł=1386zł to nowe wynagrodzenie
Odp.Nowe wynagrodzenie wynosi 1386zł.