Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T22:10:10+01:00
-Idziesz jutro do sklepu na tę super promocję ? - Spytała Monika.
-No jasne o 15 u mnie pod bramom! - Odpowiedziała Karolina.
O wyznaczonej porze.
-Hej spóźniłaś się-powiedziała Karolina.

Jak już masz wstęp to dalej samo poleci.

Możesz napisać ze przymierzyła bluzkę chciałą pokazać tej drugiej krzykła coś tam a tu był Chłopak i sie zakochali poszli na dyskę itp.
2009-11-19T22:14:57+01:00
-Dzień Dobry!
-Witam pana! Czym mogę służuyc?
-Proszę kufel piwa!
-Juz podaję.
-Dziekuję
-To pan jest dyrektorem cyrku, w którym występuje ten Indianin?
-Tak, to ja.
-Proszę mi powiedziec, jak to się stało, że ten Indianin wystepuje u pana w cyrku?
-Otóż... gdy jechaliśmy do tego miasta, to zobaczyliśmy, że koło drogi leżał umierający Indianin, a przed nim 10-letni chłopiec.
-I zabraliście go?
-Tak.
-Pytaliście chłopca, jak tam się znalazł?
-Tak. Ale nie powiedział, bo nie zna j.niemieckiego, lecz po kilkunastu tygodniach nauczył się.
-I co powiedział?
-Gdy był młodszy to wraz z grupką Indian poszedł na łowy, w tym samym czasie mieszkańcy wioski spali.
-Co się wydarzyło?
-Napadli na nich Niemcy i wszystkich zabili.
-Kobiety i dzieci też?
-Wszystkich! Nie patrzyli na płec i wiek.
-Gdzie jest ta grupka Indian, co była na łowach ?
-Powiesili ich na placu miejskim, na którym później wybudowano zakład filantropilny.
-I tak do tej pory Indianin wędruje z wami przedstawiając w cyrku?
-Tak.
-Co on takiego robi?
-śpiewa w swoim języku pieśń wojenną o zemście.
-Próbował się zemścic?
-Nie.
-Ludziom się podoba jego występ?
-Bardzo, póxniej są zadowoleni.
-Ale się rozgadałem musze juz iśc. Do widzenia i dziękuję za miła rozmowę !
-A ja za pyszne piwo. Do widzenia !