Odpowiedzi

2009-11-19T22:11:57+01:00
Czy zadanie jest dobrze przepisane?
Wydaje mi się, że te punkty nie są wierzchołkami kwadratu, bo odległość po Xach jest różna od odległości po Ygrekach.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T22:16:04+01:00
Prosta AC:
7=6a+b
5=2a+b

b=-6a+7
5=2a-6a+7
-4a=-2
a=0,5

b=-3+7=4

prosta AC: y=0,5x+4

prosta prostopadła do AC (czyli BD): a=-2
środek AC: (4, 6)

6=4*a+b
6=-8+b
b=14

prosta BD:
y=-2x+14