Odpowiedzi

2009-11-19T22:09:49+01:00
Akcje sabotażowe miały sens, bo umacniały wiarę Polaków w szansę zwycięstwa z okupantem. Dla Niemców były sporym utrudnieniem.
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T22:34:04+01:00
Akcje "Małego Sabotażu" miały olbrzymi sens w okupowanej Warszawie. Pokazywali zrozpaczonemu społeczeństwu, że Hitler wcale nie wygrał wojny z Polską i nadal są ludzie, którzy walczą - nie koniecznie strzelając. Akcje sabotażowe dawały społeczeństwu polskiemu do zrozumienia, że mogą pomóc walczącym i nie poddając się walczyć do końca. Każdy na swój sposób utrudniać życie okupantowi.
3 5 3