Odpowiedzi

2009-11-19T22:11:55+01:00
Młodzieńczy kończy się w wieku około 18-21 lat wtedy zaczyna się dorosłości i kończy fazą dojrzałą w wieku 40 lat
2009-11-19T22:12:19+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T23:59:39+01:00
Wczesną dorosłość, dorosłość i pełnię dojrza łośc
okres przejścia do wczesnej dorosłości 17. do 22.
wstępowanie w świat dorosłych 18.-22
wchodzenie w lata trzydzieste 30.
kulminacja wczesnej dorosłości 33. a 40.
wiek średni od 40. do 65.
wstępowanie w wiek średni około 45.
wchodzenie w lata pięćdziesiąte około 50
kulminacja wieku średniego Lata 55. do 60.
okres przejścia do ery późnej dorosłości 60.-65.