Odpowiedzi

2009-11-19T22:19:40+01:00
Anglicy już w połowie listopada zaczynają świąteczne przygotowania. Zaczynają od kupowania gwiazdkowych prezentów dla rodziny i znajomych. Główne ulice w Londynie – Oxford i Regent Street wyglądają w tym okresie najpiękniej, a na Trafalgar Square można spotkać większość mieszkańców miasta, gromadzących się wokół olbrzymiej choinki postawionej obok pomnika Nelsona, która jest tradycyjnym darem Norwegów od czasów II wojny światowej. Tam też, podczas świąt, wraz z występującymi chórami z różnych stron świata śpiewają kolędy.
Anglicy nie obchodzą Wigilii. Świąteczny posiłek spożywają w pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia. Tradycyjnym daniem jest pieczony indyk nadziewany kasztanami, zupa żółwiowa oraz tzw. christmas pudding – rodzaj deseru. W drugi dzień świąt zwanym dniem pudełek – Boxing Day otwiera się otrzymane prezenty.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T22:20:51+01:00
In England, Christmas was celebrated already in the early Middle Ages. Then were born the first Christmas customs. Often they are bestowing the Christian content of the earlier pagan winter celebrations turn. Unfortunately, most of the later traditions extinct. Today's Christmas is a relatively short history - dating back to Victorian times. Certain habits, such as Christmas tree and giving gifts by St. Nicholas, are celebrated throughout the world. England also has its own, however, never encountered the practice.



To tyle. Mam nadzieje że praca będzie uznana za najlepszą ;P