Odpowiedzi

2009-11-19T22:16:28+01:00
Wszystkie figury 22+7=29
trzeba usunąć :2 sześciokąty i 3 kółka
2009-11-19T22:18:28+01:00
Należy usunąć 2 kółka i 2 sześciokąty
7-2 = 5 kółek
22-2 = 20 sześciokątów
liczba figur przedtem: 7+22 = 29
liczba figur teraz: 5+20 = 29 - 4 = 25
5/25 = 0,2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T22:20:50+01:00
Należy usunąć 2 kółka i 2 sześciokąty
7-2 = 5 kółek
22-2 = 20 sześciokątów
liczba figur przedtem: 7+22 = 29
liczba figur teraz: 5+20 = 29 - 4 = 25
5/25 = 0,2