Odpowiedzi

2009-11-19T22:30:20+01:00
Gaz
*Bezbarwny
*Niemetal
*Bezwonny
*Słabo rozpuszcza się w wodzie i innych rozpuszczalnikach
2009-11-19T22:31:32+01:00
1.
fizyczne:
gaz, bezbarwny, słabo rozpuszcza sie w wodzie
chemiczne:
niemetal, bezwonny

2 tlen podtrzymuję spalanie i sam się nie pali, a azot nie podtrzymuje spalania i sam się nie pali
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T22:32:41+01:00
1
`Gaz
`Bezbarwny
`Niemetal
`Bezwonny
`Słabo rozpuszcza się w wodzie
2
Właściwości azotu:
`nie podtrzymuje palenia

Właściwości tlenu:
`podtrzymuje palenie

powinno być dobrze ;]