Odpowiedzi

2009-11-19T22:34:20+01:00

Zabójstwo gen. Papały: Śledztwo przeniesione do Łodzi
Łódź - Wiadomości24 - 29 min. temu
Na początku przyszłego tygodnia do Łódzkiej Prokuratury Apelacyjnej mają dotrzeć dokumenty w sprawie zabójstwa generała Marka Papały. Decyzję o przeniesieniu śledztwa z Warszawy do Łodzi ogłosił dwa dni temu Prokurator Krajowy.
Kategorie: Łódzkie
McDonald`s tuż tuż
jaw.pl - Jaworzno - 1 godzina 4 min. temu
Na Os. Stałym powstaje McDonald, dziś na słupie zawieszano jego logo. Pracownicy sąsiedniej stacji benzynowej mówili, że od rana przychodzą ludzie i z ciekawością oglądają postępy prac. Zdarzają się samochody, które zatrzymują się na chwilę i oglądają budowę.
Kategorie: Śląskie
Konkurs pod patronatem ministra kultury
jaw.pl - Jaworzno - 1 godzina 4 min. temu
Uroczyście rozpoczęto dziś w Państwowej Szkole Muzycznej IX Ogólnopolski Konkurs Młodych Solistów.
Kategorie: Śląskie
PCK i Krwiodawcy świętują
jaw.pl - Jaworzno - 1 godzina 4 min. temu
Hymnem Polskiego Czerwonego Krzyża rozpoczęto dziś 90 -lecie PCK, organizacji którą każdy zna w naszym mieście, kraju i poza jego granicami. Organizacja ta wspiera i pomaga ludziom potrzebującym pomocy. Prowadzi akcje krwiodawcze angażując społeczeństwo do bezinteresownej pomocy innym.
Kategorie: Śląskie
Światowy Dzień Rzucania Palenia
jaw.pl - Jaworzno - 1 godzina 4 min. temu
Światowy Dzień Rzucania Palenia był asumptem do przeprowadzenia między gimnazjalnego konkursu wiedzy o szkodliwości palenia papierosów . Konkurs pod hasłem „Palenie jest uleczalne” odbył się dziś w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3.
Kategorie: Śląskie
Cztery złote medale w Judo
jaw.pl - Jaworzno - 1 godzina 4 min. temu
Cztery złote medale w Judo zdobyli zawodnicy z Klubu Walki Wręcz "Partner 2” w Ogólnopolskim Turnieju Dzieci i Młodzieży, który odbył się w niedzielę, 15 listopada w Hali AKS Niwka Sosnowiec.
Kategorie: Śląskie
Owoce nie wypaliły
Nowa Ruda Info - 1 godzina 4 min. temu
W czwartek, 19.11. 2009 r. ukazał się 652 numer `Gazety Noworudzkiej`. W najnowszym wydaniu tego tygodnika regionu przeczytacie m. in.: • Owoce nie wypaliły - Akcja pod kryptonimem „owoc”...
Kategorie: Dolnośląskie
XXXVIII sesja Rady Miejskiej
Nowa Ruda Info - 1 godzina 4 min. temu
XXXVIII sesja Rady Miejskiej w Nowej Rudzie rozpocznie się 25 listopada 2009 r. o godz. 9.00 w sali uroczystości noworudzkiego Ratusza, ul. Rynek 1.
Kategorie: Dolnośląskie
Antysztuka w bibliotece
jaw.pl - Jaworzno - 1 godzina 4 min. temu
Antysztuka – to temat wczorajszego wykładu dr. Stanisława Piskora w bibliotece miejskiej. Jest to kolejny wykład z cyklu „Nowoczesne malarstwo Europejskie”.
Kategorie: Śląskie
Przegląd pieśni patriotycznej
Nowa Ruda Info - 1 godzina 4 min. temu
Centrum Kultury Gminy Nowa Ruda w Ludwikowicach Kłodzkich oraz Zarząd Gminny Kół Gospodyń Wiejskich zapraszają na I Gminny Przegląd Pieśni Patriotycznej i Wojskowej, który rozpocznie się w niedzielę, 22.11.2009...
Kategorie: Dolnośląskie
Nielegalnie składowany eternit
jaw.pl - Jaworzno - 1 godzina 4 min. temu
Na ulicy Bożka w Jeleniu jest nielegalnie wysypisko śmieci i składowisko eternitu. Proszę o podjęcie działań mające na celu likwidację ujawnionego wysypiska śmieci i składowiska eternitu.Z uwagi na istniejące wysypisko śmieci i skład eternitu istnieje również uzasadnione podejrzenie takich zanieczyszczeń zakopanych na terenie posesji. Przedmiotowy teren znajduje się w granicach strefy ochrony pośredniej zewnętrznej, ujęcia wody podziemnej „Jarosław Dąbrowski”. Taka informacja została przesłana do Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Katowicach między innymi także do redakcji telewizji i Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa w Urzędzie Miejskim.
Kategorie: Śląskie
Festiwal Lektur Szkolnych
jaw.pl - Jaworzno - 1 godzina 4 min. temu
W niecodzienny, ciekawy i nowatorski sposób uczniowie z Gimnazjum nr 9 w Dąbrowie Narodowej poznawali lektury szkolne.
Kategorie: Śląskie
Pomiary natężenia ruchu na skrzyżowaniach
jaw.pl - Jaworzno - 1 godzina 4 min. temu
Po otwarciu ulicy Grunwaldzkiej przystąpiono do pomiarów ruchu na skrzyżowaniach z Trasą Śródmiejską. Analizowany jest ruch samochodów na podstawie nagrań wideo.
Kategorie: Śląskie
Jaworexpress_17_11_2009
jaw.pl - Jaworzno - 1 godzina 4 min. temu
Jaworexpress_17_11_2009
Kategorie: Śląskie
Jubileusz 50 – lecia małżeństwa
jaw.pl - Jaworzno - 1 godzina 4 min. temu
Dwadzieścia par małżeńskich obchodziło wczoraj jubileusz 50 – lecia małżeństwa. W Urzędzie Miasta odbyła się uroczystość w którym prezydent miasta odznaczył jubilatów „Medalami Za Długoletnie Pożycie Małżeńskie” przyznane przez Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej.
Kategorie: Śląskie
Przegląd prasy
jaw.pl - Jaworzno - 1 godzina 4 min. temu
Na pierwszej stronie gazety Co tydzień przeczytamy O nowych autobusach które zakupi jaworznicki PKM za kwotę 20 milionów złotych. Pieniądze na zakup autobusów, PKM otrzymał z Unii Europejskiej.
Kategorie: Śląskie
Konferencja “Media lokalne i regionalne..."
Nowa Ruda Info - 1 godzina 4 min. temu
Konferencja Międzynarodowa “Media lokalne i regionalne a kształtowanie się społeczeństwa obywatelskiego w Polsce i Czechach” rozpocznie się 19.11.2009 r. o godz. 9.45 w Centrum Konferencyjnym...
Kategorie: Dolnośląskie
Zaproszenie na wykład dr. Piskora
jaw.pl - Jaworzno - 1 godzina 4 min. temu
Jutro o godz. 18.00 w Miejskiej Bibliotece Publicznej odbędzie się wykład dr. Stanisława Piskora, którego tematem jest „Antysztuka”. Jak pisze Piskor Antysztuka - Hepening, Fluxus, performance – czyli o tym, jak na 20 lat sztuka przeniosła się z płótna w przestrzeń międzyludzką. Jest to kolejny już wykład z cyklu „Nowoczesne malarstwo europejskie”.
Kategorie: Śląskie
Nowy dyrektor MZDiM-u
jaw.pl - Jaworzno - 1 godzina 4 min. temu
Marek Sękiewicz to nowy dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Jaworznie. Zajął on miejsce po Przemysławie Gardoniu. Do konkursu na stanowisko dyrektora przystąpiło czterech kandydatów – trzech zakwalifikowało się do etapu z rozmową kwalifikacyjną.: Marek Sękiewicz, Sebastian Kuś i Zoran Pazarliev.
Kategorie: Śląskie
Konferencja Patrii i IPN -u Katowice
jaw.pl - Jaworzno - 1 godzina 4 min. temu
"Cichociemni" - kim byli? , Gdzie walczyli? Jaki był ich udział w działaniach Armii Krajowej i „państwa podziemnego” - na te pytania odpowiadał Mirosław Sikora, pracownik edukacji publicznej IPN – u w Katowicach na konferencji, która odbyła się dziś, w sali teatralnej MCKiS - u
Kategorie: Śląskie

* 1
* 2
* 3
* 4
* 5
* 6
* 7
* 8
* 9
* …
* następna
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T23:15:30+01:00
Grypa a/h1n1 w Polsce
Do tej pory w Polsce potwierdzono 358 przypadki grypy wywołanej wirusem A/H1N1; 101 osób przebywa w szpitalach, w tym 17 na oddziałach intensywnej opieki medycznej. Badane są 102 próbki pobrane od osób z podejrzeniem zakażenia. 644 osoby objęte są nadzorem epidemiologicznym - miały one styczność z chorymi na nową grypę, m.in. personel medyczny.Pierwsze ofiary śmiertelne wirusa.

Afera hazardowa
Rządowy projekt przewidywał m.in. zakaz gier na automatach do hazardu poza kasynami. Teraz ustawa musi trafić do Senatu.
Zgodnie z postanowieniami nie będą wydawane nowe zezwolenia na prowadzenie salonów gier z automatami i punktów z automatami o niskich wygranych.

Raport o sektach
W Polsce jest 157 sekt i związków wyznaniowych, część z nich ma charakter psychomanipulacyjny, czyli ściśle uzależnia swoich członków - wynika z informacji, przedstawionych na posiedzeniu sejmowej komisji Spraw Wewnętrznych i Administracji.

Ok. 20 tys domów bez prądu
Około 20 tysięcy odbiorców nie ma prądu w północno-wschodniej Polsce. - To skutek silnego wiatru.
1 2 1