Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T22:46:17+01:00
100 % + 10% = 110%

110% : 10 = 11%

110% - 11% = 99%

odp. Cena akcji po zmianach wynosi 99%
2009-11-19T22:47:20+01:00
Mniejsza od ceny początkowej. Przykład :
10% * 100 = 10
100 + 10 = 110
10% * 110 = 11
110 - 11 = 99
2009-11-19T22:57:32+01:00
X - cena akcji na początku
1,1x - cena akcji po podwyżce
1,1x - 0,1*1,1x - cena po obniżce

1,1x - 0,11x = 0,99x