Odpowiedzi

2009-11-19T22:48:37+01:00
Nie wiem czy można linki ale:
http://www.softwaretipsandtricks.com/virus/ ^^
ponad 15000
Pozdrawiam ;)
1 1 1
2009-11-19T22:49:16+01:00
Dyskowe
Michalangelo
Azusa
Plikowe
Dila
Eira
Code-Red
Systemowe
Dir-2
Bravo
Alfons
Ellar
Alal
Konie Trojańskie
Fałszywki

mysle ze to na tyle ;P
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T22:57:13+01:00
Http://www.viruslist.pl/encyclopedia.html?cat=1

wchodzisz na stronkę i kopiujesz nazwy wirusów do bólu ;) w bazie mają około 8000, może nawet więcej bo to dane które pamiętam sprzed kilku lat... pozdro