Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T07:10:05+01:00
Na przykład kobieta w szpilkach ważąca 45 kg zrobi głębszą dziurę w piasku, a mężczyzna w butach ważący 85 kg zrobi mniejszą dziurę.

Igła ma bardzo małą powierzchnię styku, więc bardzo łatwo coś nią przebić.

Słoń mimo, że waży kilka ton nie zostawia zbyt głębokich śladów na ziemi, gdyż jego kończyny mają dużą powierzchnię.

Więcej nic mi nie przychodzi :D. Ale to łatwo wymyślić więc myślę, że dasz sobie radę.
2009-11-20T09:30:04+01:00
Człowiek, kiedy stoi na nartach, nie zapada się w śnieg; a kiedy stoi w zwykłych butach, to się zapada